Alle artikelen

Dit is wat je niet moet eten voordat je naar bed gaat en waarom

#image_title
373views

Voedsel heeft op veel manieren invloed op ons lichaam en sommige voedingsmiddelen hebben op een bepaald moment van de dag speciale eigenschappen en moeten daarom ’s nachts worden vermeden.

We eten ze elke dag en ze maken ons opgeblazen en gasachtig

Sommige gezondheidsproblemen kunnen vaak niet alleen optreden als gevolg van voedsel van slechte kwaliteit, maar ook als we bepaalde voedingsmiddelen op het verkeerde moment eten.

Zoals voedingsdeskundigen uitleggen, zijn er voedingsmiddelen die we moeten vermijden voordat we naar bed gaan, meldt Sleep Health.

Dus welke voedingsmiddelen moet je uit je nachtelijke routine verwijderen? Over het algemeen benadrukken voedingsdeskundigen dat we de consumptie van verschillende stimulerende middelen, moeilijk verteerbare voedingsmiddelen en voedingsmiddelen met te veel suiker moeten verminderen.

Aandacht! Combineer bananen niet met deze producten, het is gevaarlijk

Dit is wat je moet vermijden:

gefrituurd eten

voedingsmiddelen die rijk zijn aan geraffineerde suikers

voedingsmiddelen die cafeïne bevatten (koffie, frisdrank, chocolade)

pittig voedsel

bananen

citrusvruchten en alle andere zure voedingsmiddelen.

De reden dat we deze voedingsmiddelen vermijden, is omdat de meeste ervan moeilijk verteerbaar zijn en maagproblemen kunnen veroorzaken.

Aan de andere kant zullen voedingsmiddelen zoals deze die rijk zijn aan cafeïne het voor ons moeilijk maken om goed te slapen en ons dus wakker houden./Zdrave.to

Vind zdrave.to ook leuk op Facebook, waar je nog veel meer nuttige en interessante lectuur zult vinden!