Beauty en Gezondheid

Het populairste Japanse dieet – In 14 dagen val je 8 kilogram af!

#image_title
557views

Dit dieet van twee weken is erg populair in Rusland. In korte tijd levert het uitstekende resultaten op die lang aanhouden en het gezinsbudget niet schaden.

Kokosolie verhoogt het risico op hart- en vaatziekten

Maar om ervoor te zorgen dat je figuur niet beter is dan die van een echte geisha, is het noodzakelijk om het uithoudingsvermogen van de samoerai te tonen. Het Japanse dieet bevat weinig calorieën, weinig koolhydraten en veel eiwitten. Gedurende twee weken verliest u 5-8 kilogram.

Het Japanse dieet impliceert ernstige beperkingen. Het belangrijkste verzadigingsmiddel hierbij is eiwit, dat wordt verkregen uit eieren, rundvlees, vis en zuivelproducten. Natuurlijk zal het regime niet compleet zijn zonder koolhydraten: je kunt crackers en wat groenten aan je dieet toevoegen.

Vetten moeten worden verkregen uit olijfolie, maar ook uit vis en vlees.

Een fruitdieet kan ervoor zorgen dat je aankomt

Het Japanse dieet omvat noodzakelijkerwijs vezels – het zit in fruit en groenten, en op sommige dagen kunnen ze in onbeperkte hoeveelheden worden geconsumeerd, dus je zult geen problemen hebben met de stofwisseling.

Om de antioxidanten binnen te krijgen die je nodig hebt, drink je groene thee. U kunt uzelf ook trakteren op koffie van hoge kwaliteit.

Maar met dit alles is het moeilijk om het dieet evenwichtig te noemen. Daarom is het gevaarlijk voor de gezondheid om er langer dan twee weken aan vast te houden.

In plaats van 5-6 maaltijden, zul je jezelf moeten beperken tot drie en jezelf het ontbijt moeten onthouden. Eet minstens drie uur voordat u naar bed gaat, en drink ’s ochtends op een lege maag een glas water. Dit verbetert niet alleen de stofwisseling, maar helpt je ook het gebrek aan ontbijt te verdragen./zdrave.to

Vind zdrave.to ook leuk op Facebook, waar je nog veel meer nuttige en interessante lectuur zult vinden!